- νόμισμα νο 1 Εικονίζεται μια κουκουβάγια μέσα σε έναν ανάγλυφο κύκλο ενώ στην αντίθετη όψη υπάρχει ένα κοίλο τετράγωνο διηρημένο από δυο διαγώνιες γραμμές. Το νόμισμα είναι αργυρό. (Cousinery,τομ. ΙΙ,σ. 125)
- νόμισμα νο 2 Στην πρόσθια όψη εικονίζονται οστά μέσα σε ένα ανάγλυφο κύκλο ενώ στην αντίθετη όψη ένα τετράγωνο πολύ καλύτερα σχηματισμένο από το αντίστοιχο του προηγούμενο νομίσματος. Η εμφάνιση οστών σε νομίσματα της Αθήνας είναι κάπως ασυνήθιστη ενώ το παιχνίδι που παιζόταν με οστά προβάτου ή με χάλκινα ομοιώματα αυτών ήταν ιδιαίτερα διαδεδομένο και από εκεί προήλθε η ιδέα για την αποτύπωση τους στο νόμισμα. Και αυτό το νόμισμα είναι αργυρό. (Cousinery,τομ. ΙΙ,σ. 125)
- νόμισμα νο 3 Στην πρόσθια όψη εμφανίζεται ένα τρίεδρο ενώ στην αντίθετη ένα κοίλο τετράγωνο που διαιρείται από δυο διαγώνιες γραμμές. Το νόμισμα είναι αργυρό. (Cousinery,τομ. ΙΙ,σ. 125)
- νόμισμα νο 4 Στην πρόσθια όψη εικονίζεται τροχός ενισχυμένος με έξι ακτίνες – δυο γραμμές οριζόντιες και μία κάθετη. Στην αντίθετη όψη τετράγωνο όμοιο με τα αντίστοιχα των προηγούμενων νομισμάτων.Το νόμισμα είναι αργυρό.(Cousinery,τομ. ΙΙ,σ. 125)
- νόμισμα νο 5 Στην πρόσθια όψη εικονίζεται τροχός με τέσσερις ακτίνες των οποίων τα άκρα ορίζονται από δυο μικρές διασταυρώσεις που το υποστηρίζουν αριστερά και δεξιά. Στην αντίθετη όψη έχουμε το τετράγωνο – όπως και σε προηγούμενα νομίσματα. Το νόμισμα είναι αργυρό. (Cousinery,τομ. ΙΙ,σ. 125)
- νόμισμα νο 6 Νόμισμα μικρότερο από τα προηγούμενα. Το νόμισμα είναι αργυρό. (Cousinery,τομ. ΙΙ,σ. 125)
- νόμισμα νο 7 Στην πρόσθια όψη εικονίζεται άλογο που κινείται προς τα δεξιά ενώ στην αντίθετη όψη τετράγωνο όμοιο με τα αντίστοιχα προηγούμενα. Το νόμισμα είναι αργυρό. (Cousinery,τομ. ΙΙ,σ. 126)
- νόμισμα νο 8 Στην πρόσθια όψη εικονίζεται προσωπείο θεάτρου με τη γλώσσα έξω ενώ στην αντίθετη όψη ένα τετράγωνο διηρημένο σε τέσσερα τρίγωνα μέσα σε ένα από τα οποία βλέπουμε το κεφάλι μιας τίγρεως. Το νόμισμα είναι αργυρό. (Cousinery,τομ. ΙΙ,σ. 126)
- νόμισμα νο 9 Στην πρόσθια όψη εικονίζεται το κατώτερο τμήμα ενός αλόγου που κινείται προς τα αριστερά ενώ στην αντίθετη όψη το ίδιο τετράγωνο αντίστοιχο με τα προηγούμενα αλλά χωρίς καθόλου πρόσθετα στολίδια. Το νόμισμα είναι αργυρό. (Cousinery,τομ. ΙΙ,σ. 126)
- νόμισμα νο 10 Στην πρόσθια όψη εικονίζεται ένα απλό σχέδιο ενώ στην αντίθετη όψη έχουμε το ίδιο τετράγωνο – όμοιο με τα προηγούμενα. Το νόμισμα είναι αργυρό. (Cousinery,τομ. ΙΙ,σ. 126)
- νόμισμα νο 11 Στην πρόσθια όψη εικονίζεται μια θεατρική μάσκα ενώ στην αντίθετη όψη έχουμε το ίδιο τετράγωνο – όμοιο με προηγούμενα. Το νόμισμα είναι αργυρό. (Cousinery,τομ. ΙΙ,σ. 126)
δεύτερη κατηγορία
- νόμισμα νο 12 Στην πρόσθια όψη εικονίζεται η κεφαλή της Αθηνάς με περικεφαλαία με λοφίο και με τα μαλλιά τυλιγμένα σε μπούκλες να πέφτουν μπροστά στο μέτωπο. Στην αντίθετη όψη υπάρχει η επιγραφή «ΑΘΕ» και μια κουκουβάγια στραμμένη στα αριστερά και στο πλαίσιο ένα κλαδί δάφνης. Το νόμισμα είναι αργυρό. (Cousinery,τομ. ΙΙ,σ. 126)
- νόμισμα νο 13 Στην πρόσθια όψη εμφανίζεται η κεφαλή της Αθηνάς με τα μαλλιά της σε σχήμα μπούκλας. Στην αντίθετη όψη έχουμε το ίδιο σχέδιο με την αντίστοιχη πλευρά του προηγούμενου νομίσματος. Το νόμισμα είναι αργυρό. (Cousinery,τομ. ΙΙ,σ. 126)
- νόμισμα νο 14 Στην πρόσθια όψη εικονίζεται και πάλι η Αθηνά ενώ στην αντίθετη όψη έχουμε την επιγραφή «ΑΘΕ» και στο κέντρο τρία μισοφέγγαρα. Το νόμισμα είναι αργυρό. (Cousinery,τομ. ΙΙ,σ. 126)
- νόμισμα νο 15 Η Αθηνά εικονίζεται με περικεφαλαία και δαφνοστεφανωμένη και η τεχνοτροπία αυτή μοιάζει με εκείνη της πρώιμης εποχής.Στην αντίθετη όψη έχουμε μια κουκουβάγια μέσα σε ένα κοίλο τετράγωνο. Το νόμισμα είναι αργυρό. (Cousinery,τομ. ΙΙ,σ. 126)
- νόμισμα νο 16 Στην πρόσθια όψη εικονίζεται μια θεατρική μάσκα με τη γλώσσα έξω ενώ στην αντίθετη όψη έχουμε την κεφαλή τίγρεως μέσα σε ένα κοίλο τετράγωνο. Το νόμισμα είναι αργυρό. (Cousinery,τομ. ΙΙ,σ. 126)
- Η απεικόνιση του βοδιού συμβολίζει το Θησέα, ο τροχός και το άλογο το βασιλιά Εριχθόνιο, ο οποίος υπήρξε ο εφευρέτης της άμαξας και ο πρώτος που έζεψε τα άλογα στο ζυγό.Η μάσκα συμβολίζει το γεγονός ότι η δραματική τέχνη γεννήθηκε στην Αθήνα ενώ η τίγρης έχει σχέση με τη λατρεία του Βάκχου. (Cousinery,τομ. ΙΙ,σ. 129)